OH my goodness it's 1000!!! Świętujemy!!





No i przepadło miało być dziś o Amsterdamie, ale że zrobiliście mi taka niespodziankę i mamy już 1000 odsłon bloga to muszę dziś poświetować😃

Dziękuję Wam z całego serduszka, że tu czasami zaglądacie i mam nadzieje, że Wam się podoba. Czasami widzę jakieś info, a to że fajnie  i pozdrawiacie. Albo i takie gdzie mi donosicie, że coś nie działa. Tu osobiste dzięki Kinga !! 😚

Proszę odzywajcie się dalej, bo jak mam wiedzieć czy coś Wam pasuje czy nie. I mam nadzieje, że będzie Nas tu coraz więcej. A ja w taki czy inny sposób będę Was tu dziwnymi wpisami męczyć HIHI 😈


Aż będziecie wyglądać o tak


Albo może tak... Albo jak tam chcecie kochane mordeczki!!
 Ale ja będę z Wami wszędzie tam!! 
W górach, nad morzem i będę opowiadać swoje historie 


Czasami będę kręcić sie może w kółko: 


Albo jak ŚWISTAK będę zawijać je w te sreberka



Będzie kryminalnie


Może troszkę przerażająco i krwawo

Albo wręcz słodko aż do... przesłodzenia 😋


A jak już będziecie mnie widzieć na 1 zdjęciu w 3 miejscach na raz!!!


To sugeruję skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, 
ale to i tak nic nie da bo to wariactwo jest nieuleczalne.
 Wiem sama po sobie 😂

Komentarze