DREAMER - I'm just a dreamer



Witam Kochani 😊

Tak zastanawiałam się co do Was napisać i wczoraj latając miedzy praca, zajęciami w szkole a zajęciami na basenie pomyślałam sobie o spełnianiu marzeń i o tym czego w życiu szukamy.

A Wy co o tym sądzicie???

Zazdroszczę ludkom, którzy od początku wiedzą czego chcą w życiu.
Gdzie będą się spełniać.
Ale większość z nas nie ma o tym pojęcia. Każą nam wybrać zawód i przyszłość, gdy jesteśmy bardzo młodzi i nie bardzo wiemy tak na prawdę czego chcemy.

Ale ja nie chce smucić co to to nie😀

Raczej chce Was zachęcić do spełniania marzeń. Do ich realizacji bez względu na wiek, czy zobowiązania.
Pamiętajcie nigdy nie jest za późno!!!
Fakt nie zostaniemy znanym matematykiem, kiedy do tego nie mamy głowy, ale zawsze jest coś czego chcemy. Co odkładamy na "kiedy indziej".
Rzeczy, których boimy się zrobić bo ktoś nas wyśmieje.
Kochani, zawsze ktoś będzie nas wyśmiewał, ale to nie powinno nas zniechęcić. A może on też czegoś się boi i to jest jego droga, żeby innych zniechęcić.

Pamiętaj masz jedno życie i nie zmarnuj go na myśleniu co inni myślą.

Ja też trochę szukałam i ponad rok temu przez przypadek wpadło mi w oczki ogłoszenie o kursie na instruktora aqua aerobiku. I co z przypływu szaleństwa zapisałam się. 
I co? I udało się 


Teraz też coś nowego zaczynam i nie wiem gdzie to pójdzie i czy się podoba. I pewnie ktoś pomyśli, że tu coś nie tak.
 I wiecie co mu powiem:
 że to moje
że ważne jest abyśmy próbowali i spełniali marzenia
 że łatwiej jest mówić niż robić
że jeśli sie nie podoba to wara, ale może komuś to odpowiada

Słońca moje spełniajcie marzenia i sięgajcie gwiazd

LATAJCIE!!!

tak tam wisząca to ja z siostra :*


I'm just a dreamer 
I dream my life away 
Today 
I'm just a dreamer 
Who dreams of better days 
Okay 
I'm just a dreamer 
Who's searching for the way 
Today 
I'm just a dreamer 
Dreaming my life away 

Komentarze